Cennik

Tworzone przeze mnie strony internetowe są przede wszystkim przejrzyste i czytelne. W ten sam sposób staram się prowadzić swój biznes, a poniższy cennik jest odzwierciedleniem tych cech. W ofercie mam tylko cztery produkty, które skierowane są do klientów biznesowych i indywidualnych.

Ceny zawieraja: Certyfikat SSL Hosting E-mail Kod Źródłowy Domena .pl

Wskazówka
Kliknij na zakładkę produktu, który Cię interesuje.

Cena: 200 zł

Idealna dla osób i firm, które chcą postawić pierwsze kroki w Internecie.

Wizytówka może zawierać krótki opis Ciebie lub Twojego przedsięwzięcia, informacje kontaktowe oraz odnośniki do Twoich kont na mediach społecznościowych. Krótko, zwięźle i na temat. Coś, czym możesz odpowiedzieć na pytanie o Twoją stronę internetową.

Podana przeze mnie cena obejmuje:

  • szatę graficzną dopasowaną do tematyki strony,
  • dedykowane widoki mobilne (320px, 640px),
  • optymalizację grafiki i zdjęć pod kątem szybkości wczytywania,
  • SEO1 na stronie,
  • linki do profili w mediach społecznościowych.

Istnieje możliwość instalacji skryptów zewnętrznych (np. Google Analytics), ale wydłużą one znacząco czas wczytywania strony i tym samym wpłyną negatywnie na pozycję w wyszukiwarkach.

Cena: 500 zł (+)

Narzędzie do pozyskania nowych klientów lub odbiorców.

Landing page to rodzaj strony internetowej o bardzo konkretnym przeznaczeniu. Cała jej treść, struktura i wygląd mają na celu zachęcenie użytkownika do podjęcia określonego działania. Może to być zapisanie się na newsletter, wypełnienie formularza kontaktowego w celach biznesowych, a ostatecznie zakup oferowanego produktu czy usługi.

Elementy takiej strony to:

  • zwięzły i chwytliwy nagłówek,
  • szczegółowy opis oferty, skupiający się na jej zaletach dla potencjalnego odbiorcy,
  • przejrzysta i funkcjonalna oprawa graficzna ułatwiająca zrozumienie oferty,
  • treści budujące zaufanie - opinie klientów, certyfikaty, wypowiedzi ekspertów,
  • wezwanie do działania w formie przycisku lub linku do pożądanej akcji.

Wszystkie te elementy znajdują się na pojedyńczej stronie z wydzielonymi sekcjami, przeplatanymi “wezwaniem do działania”. Dzięki takiemu rozwiązaniu unikamy rozproszenia uwagi użytkownika, a także ułatwiamy sobie pracę nad przyszłą optymalizacją współczynnika konwersji2.

Podana przeze mnie cena obejmuje:

  • wykonanie landing page z dostarczonych przez klienta materiałów (tekstu i zdjęć),
  • optymalizację techniczną pod kątem szybkości wczytywania,
  • spełnienie wymagań “dostępności cyfrowej” (m.in. ułatwień dla osób niewidomych i niedowidzących),
  • dedykowane widoki mobilne (320px, 640px).

Usługi dodatkowo płatne: przygotowanie materiałów (tekstu i zdjęć), integracja z wybranymi narzędziami testów A/B3, przygotowanie i przeprowadzanie optymalizacji współczynnika konwersji.

Istnieje też opcja przeprowadzenia kampanii marketingowej w mediach społecznościowych lub za pośrednictwem platform reklamowych (np. Google Ads) przez zaprzyjaźnioną agencję marketingową.

Cena: 800 zł (+)

Idealny sposób na zaprezentowanie swoich umiejętności potencjalnemu klientowi.

Dobrze wykonane portfolio staje się wartościowym narzędziem w pozyskiwaniu nowych klientów. Czasami sposób w jaki prezentowana jest dotychczasowa praca artysty (lub rzemieślnika) może mieć znaczący wpływ na jej odbiór. Strona internetowa, która wczytuje się za długo lub “rozjeżdża” się na urządzeniu mobilnym potencjalnego odbiorcy skutecznie zniechęca do nawiązania współpracy.

To właśnie dlatego “wrażenia użytkownika” (UX, user experience) to absolutny priorytet przy każdym moim projekcie, ale w szczególności w przypadku portfolio.

Dobre portfolio powinno składać się z:

  • krótkiej autoprezentacji właściciela,
  • przykładowych prac i projektów,
  • referencji i rekomendacji,
  • informacji kontaktowych,
  • aktualne CV,
  • cennik z ofertą,
  • dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe (certyfikaty, dyplomy itp.).

Cena obejmuje:

  • trzy główne strony (autoprezentacja, galeria projektów, kontakt),
  • przygotowanie szaty graficznej nawiązującą do branży,
  • dedykowane widoki mobilne (320px, 640px),
  • optymalizację grafiki zdjęć pod kątem szybkości wczytywania,
  • SEO1 na stronie,
  • linki do profili w mediach społecznościowych.

Dodatkowo płatna funkcjonalność to (m.in) - strona FAQ (Najczęściej Zadawane Pytania), szczegółowe opisy projektów wyświetlane w osobnych wpisach, strona wyświetlające projekty chronologicznie na osi czasu, podział i segregowanie kategorii i tagów.

Podobnie jak w przypadku strony-wizytówki odradzam instalację skryptów śledzących użytkowników, ale zrobię to na życzenie klienta.

Cena: 1000 zł (+)

Dla osób, które chcą zbudować społeczność na własnych warunkach.

W dobie wszechobecnych mediów społecznościowych blogi radzą sobie zaskakująco dobrze. Niekwestionowanym królem w tej dziedzinie pozostaje platforma Wordpress.com, której użytkownicy publikują 70 mln postów, docierają do ponad 400 mln unikalnych odbiorców i wyświetlają 20 miliardów stron - miesięcznie!4

Wraz ze wzrostem popularności, wzrosły też wymagania i koszt prowadzenia strony zbudowanej na Wordpress. Dzisiaj dobrze dobrany hosting to wydatek od dwudziestu (przy 10 tys. wizyt miesięcznie) do nawet 150 zł miesięcznie, jeżeli zależy nam na szybkości działania witryny.

Z tego względu, coraz więcej osób wraca do tworzenia statycznych stron internetowych, które spełniają tą samą funkcję za ułamek ceny. Takie rozwiązanie pozwala na korzystanie z darmowego hostingu do momentu osiągnięcia setek tysięcy wyświetleń miesięcznie. Co więcej, nasze strony będą wczytywały się szybciej niż Wordpress na najdroższym z serwerów.

Cena obejmuje:

  • konsultacje (określenie niszy tematycznej i grupy odbiorców),
  • pomoc w wyborze nazwy i domeny,
  • stworzenie szaty graficznej na potrzeby bloga,
  • pomoc przy redagowaniu pierwszych pięciu wpisów / stron w markdown5,
  • SEO1 dla strony i wpisów,
  • instalacja skryptów zewnętrznych na życzenie klienta (np. Google Analytics),
  • polityka prywatności i zgoda na ciasteczka.

Oferuję również usługę “prowadzenia bloga”, w której klient dostarcza tekst i grafiki do wpisów, a ja zajmuje się ich redagowaniem i optymalizacją SEO.

Dla przeciętnego użytkownika Internetu certyfikat SSL to ta mała kłódka pojawiająca się po lewej stronie adresu strony internetowej. Osoby bardziej spostrzegawcze dostrzegą również, że sam adres zaczyna się od HTTPS.

Ten mały szczegół jest wbrew pozorom bardzo istotny i oznacza, że dane przesyłane pomiędzy serwerem na którym znajduje się strona internetowa, a komputerem odbiorcy są szyfrowane.

Przez wiele lat w takie certyfikaty zaopatrywały się głównie banki czy instytucje państwowe. To chyba z tego powodu tak wiele firm wciąż próbuje przedstawiać SSL jako usługę “premium” kosztującą kilkaset złotych.

Prawda jest taka, że certyfikat SSL dla Twojej strony jest zawsze w 100% darmowy.

Nie pobieram też żadnych opłat za jego wygenerowanie i zainstalowanie.

Szybki i niezawodny hosting dla stron statycznych na serwerach Netlify.app.

Tworzone przeze mnie strony internetowe są tak dobrze zoptymalizowane, że ich utrzymanie na serwerze kosztuje grosze.

Dosłownie.

Mniej technicznym klientom oferuję podpięcie witryny pod moje konto na Netlify, gdzie osobiście upewnię się, że wszystko jest poprawnie skonfigurowane (np. podpięcie domeny czy certyfikatu SSL).

Klientom, którzy mają więcej doświadczenia w tym temacie, pomagam założyć i skonfigurować własne konto tak, aby na hosting nie musieli wydać ani złotówki.

Adres e-mail jest zazwyczaj częścią “pakietu hostingowego”, a co jeśli nie chcemy płacić za utrzymanie naszej strony na serwerze?

Mamy dwie możliwości:

Jeżeli wybór padnie na drugą opcję, to pomagam klientowi podpiąć własną domenę pod skrzynkę pocztową na ZOHO.eu. Jedynego dostawcę w Europie, który oferuje taką usługę w 100% za darmo.

W razie potrzeby pomagam też podpiąć własną domenę pod:

  • gmail - Google oferuje taką usługę za 27 zł/mc,
  • protonmail - Proton oferuje taką usługę za 6.99 €/mc.

Strona, którą dla Ciebie stworzyłem, jest Twoją własnością.

Nie stosuję żadnych skryptów, aplikacji czy usług, które mają za zadanie uniemożliwić innym osobom pracę nad Twoją stroną internetową. Jeżeli chcesz samodzielnie zmienić kolorystykę strony, czcionkę, topografię czy cokolwiek innego - nie mam z tym żadnego problemu.

Innymi słowy - nie jesteś na mnie skazany!

Ta zasada dotyczy również plików konfiguracyjnych takich narzędzi jak goHugo, jeżeli z nich korzystałem. To wszystko możesz wykorzystać na własny użytek, zgodnie z ich przeznaczeniem* i oczywiście z poszanowaniem licencji tych produktów.

*Oznacza to, że nie możesz odsprzedać (lub odstąpić za darmo) mojej pracy osobom trzecim.

Na Twoją prośbę mogę wykupić też, na okres jednego roku, domenę .pl dla Twojej strony internetowej.

Taka domena jest bardzo tania, najczęściej poniżej 10 zł za pierwszy rok użytkowania.

Haczyk tkwi w tym, że odnowienie domeny na kolejny rok to już wydatek od 50-60zł do nawet 200 zł w zależności od operatora. Warto mieć to na uwadze, ponieważ raz utraconą domenę bardzo trudno odzyskać.

Dlaczego oferuję wliczenie kosztu zakupu domeny w cenę?

Podpięcie hostingu, adresu e-mail oraz instalacja certyfikatu SSL nie są bardzo skomplikowane, ale dla osób, które nie robiły tego wcześniej, to nie lada wyzwanie.

Po zakupieniu i skonfigurowaniu domeny dokonuję jej transferu na Twoje konto.

Jeżeli od samego początku chcesz być właścicielem swojej domeny lub takową już posiadasz, możesz:

  • udostępnić mi konto na czas jej skonfigurowania,
  • dokonać konfiguracji samodzielnie (z moją pomocą).

Wybór należy do Ciebie!


1. SEO (Search Engine Optimization) - optymalizacja pod kątem wyszukiwarek internetowych (Google, Bing, Yahoo).
2. Współczynnik konwersji (conversion rate, CR) - parametr ukazujący odsetek użytkowników, którzy podjęli pożądane działanie.
3. Testy A/B (split testing) - testy polegające na losowym przydzieleniu użytkowników do grup A i B, a następnie zaprezentowaniu odmiennych wersji tego samego elementu, w celu wybrania wariantu o najwyższym współczynniku konwersji.
4. Statystyki Wordpress (ang).
5. Składnia Markdown